roadTrip

Benzín ($) 30.00
Ubytování ($) 53.90

Fotogalerie Počet foto: 4
83.den

Ubytování
Motel

Saturday, 31.October 2009
Miami Beach - Tamiami Canal - Naples
Dnes vyrážíme ještě za tmy, abychom toho stihli co nejvíce. Naše dovolená už pomalu končí a na báječné Floridě je ještě tolik krásných pláží a měst, které se dají prozkoumat!

Naposledy balíme stan (bude se sice vyhazovat, ale uklidit jej ze stanového místa je nezbytné). Balení stanu za tmy se pak ovšem jeví jako velká strategická chyba, které okamžitě využívá početná armáda komárů. Jana si jde spokojeně mýt zuby a Pepovi schovává repelent, takže nemá žádné zbraně k protiútoku. Po řádné dávce kousanců Pepa ustupuje a raději v autě čeká na návrat Jany a tedy i repelentu. Několik zákeřných komárů ale čeká v autě s ním, takže i tak nerovný boj pokračuje.

V původním plánu to sice nebylo, ale s Miami a Atlantikem se nějak nemůžeme rozloučit - a tak jsme dnes ráno ještě vyrazili do Miami Beach. Předpověď počasí pro dnešek hlásí v Miami bouřky a mraky na obloze to potvrzují, ale my stejně parkujeme auto u pláže a jdeme se na ni podívat. Nádherně čistá a teplá voda a jemný písek na pláži nás přesvědčují, že navzdory počasí je nezbytné se alespoň jednou okoupat.

Nejdříve ale jdeme do nedaleké restaurace/pekárny/cukrárny, kde si kupujeme kávičku a pečivko a spokojeně ho pojídáme u stolíku na ulici a pozorujeme dění kolem. Pravá americká dovolenková pohodička ...

Vracíme se na pláž, rozbalujeme osušky a jdeme vyvádět do vody. Mraky se mezitím zázračně rozpouštějí, začíná pěkný pařák a my se zkrátka nedokážeme s pláží rozloučit. Již bychom sice měli vyrazit, ale pobyt tady neustále prodlužujeme. Pepa si zahrál výherní automaty s parkovacím automatem - neustále k němu dobíhá a vhazuje další a další mince k prodloužení parkingu. Nakonec si přece jen dáváme malou procházku kolem hotelů u pláže, vracíme se k autu a pokračujeme dále.

Jedeme k západnímu pobřeží Floridy - tedy opět k Mexickému zálivu. Silnice č.41 je označena za scénickou a celou dobu nás vede po hranici N.P.Everglades, kolem vodního kanálu Tamiami Canal. Kolem vody rostou stromy a vegetace typická pro bažinmy Everglades, ve vodě a na stromech postává různorodé zajímavé ptactvo a nad hladinou často z vody vyčnívají hřbety aligátorů.

Odpoledne dojíždíme do našeho dnešního cíle. Městečko Naples tedy Neapol se pyšní bílými pískovými plážemi u Mexického zálivu. My tedy ihned míříme na pláž. Z každodenního plavání jsme trochu unaveni a tak dnes volíme jinou hlavní zábavu - trochu jsme si sice zaplavali a povýváděli ve vodě, ale hlavně jsme ve vodě a na břehu hledali mušličky, kterých je tu velká spousta a také jsme společnými silami z písku uplácali asi půlmetrovou želvu. Želva se moc povedla, ale není k tomu žádná dokumentace, protože právě po jejím dokončení se vybila baterka ve foťáku.

Želvu tedy necháváme napospas přílivu a míříme k vyhlídnutému hotelu. Náš báječný slevový sešit nás dovedl k báječnému hotelu Quallity Inn, kde získáváme luxusní pokoj s cenou přes 100 USD jen za poloviční cenu. Museli jsme si proto hodit menší trapas - po vstupu do pokoje jsme byli tak překvapení luxusem, nadstandardním vybavením, dokonalou čistotou (a hlavně vůní) , kompletně zařízeným kuchyňským koutkem, rozlehlostí pokoje, postele, vany a celé koupelny, že jsme nevěřili, že nás tohle bude stát jen 53USD. Jana se tedy vypravila na recepci, kde se poníženě znovu optala, jestli nedošlo k nějakému omylu - recepční s všeříkajícím úsměvěm potvrdila, že je vše OK.

Pepovi už se takové hnízdečko opouštět nechce, ale Jana vymyslela, že je dnes ještě zcela nezbytné prohlídnout si centrum města, protože dnes se slaví Helloween a to se zkrátka musí vidět. Prošli jsme tedy Pátou street, kde jsou butiky a restaurace. Dnes večer tu navíc byly žárovičkami osvětlené palmy, dekorace z dýní a davy lidiček i zvířat v kostýmech a skvělým nalíčením. Pepa celou dobu nadšení nenastartoval, navíc k dobru přidal bolest nohou a tak raději brzy vyrážíme zpět k hotelu. Z tohoto večera tedy nevznikly žádné snímky, protože fotograf měl opravdu náladu pod psa.

Vše se ale vylepšilo poté, co přicházíme na pokoj, rozbalujeme dobroty a otvíráme naši oblíbenou Coronu. Poslední večer na hotelovém pokoji jsme si opravdu dobře užili ...

30 °C

Silnice US41
Tamiami Canal
31.10.2009Zobrazeno 2193 krát. TOP

Texty, obrázky jako i všechny náležitosti obsaženy na této stránce jsou chráněné autorským právem a jejich použití podléhá písemnému souhlasu autora.