roadTrip

Benzín ($) 0.00
Ubytování ($) 43.24

Fotogalerie Počet foto: 6
80.den

Ubytování
Motel

Wednesday, 28.October 2009
Ft. Lauderdale - Miami (downtown) - Bank Atlantic Center (NHL)
Dneska ráno jsme se trošku zdrželi na hotelu (lenivé vstávání, snídaně, internet atd.) a docela to pak chybělo. Dneska toho totiž byla spousta k vidění a času už je tak málo!

Vyrážíme tedy z hotelu a oba ve shodě určujeme první zastávku - musí to být pláž, abychom si konečně zaplavali v oceánu. Jedeme do města Fort Louderdale, kterému se říká americké benátky a které má nádhernou písčitou pláž vroubenou kokosovými palmami. Tady jsme strávili asi 4 báječné hodiny válením se na pláži, koupáním v čisté a modré vodě oceánu a dováděním ve vlnách. Moc jsme si to užili, voda byla tak teploučká, slunko pálilo, vzduch byl horký a koupání bylo moc příjemné. Bylo to poprvé, co jsme na naší dovolené konečně vlezli do oceánské vody a proto se nám ani nechtělo odsud odejít.

Přesto vyrážíme do centra Miami, kde si prohlížíme obchůdky a baštíme oběd na nábřeží, fotíme mrakodrapy a pak už spěcháme za další naší dnešní plánovanou akcí.

Večer se hraje hokej (NHL). Florida Tigers versus Ottawa Senators. Jedeme tam, zápas NHL se prostě nedá vynechat! Před halou nám několik překupníků nabízí lístky za výhodné ceny, ale naše podezřívavost zvítězila a tak raději zakupujeme lístky v oficiální pokladně, kde nám také nabídli slevu. Po bezpečností prohlídce vstupujeme s davem do útrob obrovského stadionu Bank Atlantic Center. Fandíme domácím, v brance je náš Vokoun. Bavíme se různými zábavnými kousky s diváky - kamera snímá lidi v hledišti a pouští je na centrální obrazovce (musíme se poznat a mávat), různé klipy vyzývají k tleskání, hlučení, rockování , písnička Kiss Me a záběr dvojice vyzývá k veřejnému pohoršení (pusu! pusu! , neustále se losují nějaké výherní lístky (zase nic), nehledě na to že se všichni přecpávají hamburgry, chipsy a pivem. Chlapci v teamu ale dnes nebyli ve formě - prohráváme 3:4. Odcházíme s ochraptělými hlasi
vkami (Jana).

Večer na hotelu zjišťujeme, že sluníčko na pláži hřálo až příliš a náš opalovací krém tuhle dávku nezvládl. Jsme trošku růžoví jako prasátka ... naštěstí ale nejsou následky příliš bolestivé, přesto si v následujících dnech budeme raději dávat pozor.

32 °C

Fort Lauderdalle
Kokosové palmy na pláži
28.10.2009Zobrazeno 2200 krát. TOP

Texty, obrázky jako i všechny náležitosti obsaženy na této stránce jsou chráněné autorským právem a jejich použití podléhá písemnému souhlasu autora.