roadTrip

Benzín ($) 30.00
Ubytování ($) 23.87

Fotogalerie Počet foto: 5
77.den

Ubytování
Camping (KOA)

Sunday, 25.October 2009
Galveston - Houston - Batton Rouge - Pensacola
Dnes jsme překonali hranice celkem 5 států - opustili jsme Texas, přejeli přes Lousianu, Missisippi, Alabamu a skončili na Floridě.

Po větrné noci, která kromě mraků přinesla od Atlantiku také výrazné oteplení, balíme stan a zase vyrážíme dále. Musíme objet Mexický záliv, abychom dojeli na Floridu, kde očekáváme teplejší počasí.

Máme naplánováno ujet docela dlouhý úsek a proto často ani nezastavujeme. Krátkou protahovací zastávku jsme udělali v milém městečku Batton Rouge, které je zároveň hlavní městem Louisiany. Je teplo, na náměstí tu hraje živá hudba a lidičky jen tak posedávájí a poslouchají kolem. My se vydáváme na krátkou procházku po břehu řeky Missisippi, k nedaleké vojenské lodi a cestou zpět procházíme parkem s fontánou k historickému sídlu vlády Capitol Building. Je tu otevřeno, takže procházíme nádherné interiéry korunované obrovským točitým schodištěm a barevnou vitráží středové kopule.
Pak ještě přejíždíme k současné budově vlády, což je vysoká věž s postranními křídly - tady prohlížíme mramorový interiér v hlavní hale a honosné vybavení místností pro zasedání parlamentu a senátu.

Pak už s jen krátkými přestávkami jedeme dále a večer už za tmy dojíždíme do pěkného kempu KOA, který je sice opět u dálnice, ovšem stanová místa jsou od ní docela slušně vzdálena. Chválíme také čisté a udržované vybavení a sociální zázemí kempu.

24 °C

Biloxi/Missisippi
Cukrově bílé pláže Mexického zálivu
25.10.2009Zobrazeno 2255 krát. TOP

Texty, obrázky jako i všechny náležitosti obsaženy na této stránce jsou chráněné autorským právem a jejich použití podléhá písemnému souhlasu autora.