roadTrip

Benzín ($) 0.00
Ubytování ($) 35.00

Fotogalerie Počet foto: 3
56.den

Ubytování
Camping

Sunday, 04.October 2009
Los Angeles (Bewerly Hils - Rodeo drive - Long Beach - Venice Beach)
Takže dnes to na koupání v Pacifiku zase nebude. Kromě nízké teploty se přidaly ještě docela velké vlny, které ohlodaly písek na plážích. Z tohoto počasí se radují zřejmě jen surfaři, kteří jsou obaleni v neoprénech a vyvádějí ve vodě už od rána na celém pobřeží.

My míříme zpět do Beverly Hils, kde jsme si podle mapy vytipovali několik domů, kde by měly bydlet slavné osobnosti (vybrali jsme M.Jacksona, Cher, O.Osbourna, Madonnu aj.). Tahle čtvrť se nám moc líbí, líbí se nám i domky, široké ulice a nádherné palmy, ale po chvíli zjišťujeme, že okukovat stěny nebo ploty domků slavných je zcela zbytečné a nezáživné (Ozzy nám z balkónu nemával a ani Madona nás nevítala chlebem a solí). Projíždíme tedy ulicemi jen tak a obdivujeme luxusní domky a zeleň.

Poté parkujeme nedaleko Rodeo Drive - tam už jsme byli včera večer, ale dnes si to chceme užít za světla v době, kdy jsou obchody otevřené a my se můžeme vmísit do davu gentlemanů v luxusních oblecích a dam ve stylových kostýmcích a nadýchat se tak té správné dolarové atmosféry.

Pak už vyrážíme dále a po krátké servisní zastávce za účelem doplnění zásob parkujeme na Long Beach. Tady si procházíme přístav a jeho okolí a marně se pokoušíme využít WIFI připojení, které zde má být veřejně dostupné. Hlemýždí tempo připojení nás brzy odrazuje a my LA udělujeme nejhorší ocenění za dostupnost WIFI pro turistu potřebného informací z Netu.

Další destinací je Venice Beach, kde je kromě krásné pláže také příjemná pobřežní promenáda, kde jsme plánovali pohodovou procházku a odpočinek. Vše ale rázně zatrhl silný vítr. Silně rozvrkočené palmy, polámané palmové listí na silnici, mraky zvířeného písku, neobvykle vysoké vlny a protivný vítr, který nám muchlal vlasy i oblečení. Statečně jsme vyrazili alespoň na molo a obdivovali vlny, ale za chvilku nás ta slota rychle zahnala zpátky do vyhřátého auta. I surfaři v tomto počasí zbaběle prchli - ve vodě ani na pláži se zkrátka nedalo vydržet.

24 °C

Los Angeles - Long Beach
Marina/přístav
03.10.2009Zobrazeno 2268 krát. TOP

Los Angeles - Venice Beach
Rozběsněný Pacifik/rozvrkočené palmy/zvířený písek - za vše může silný vítr
03.10.2009Zobrazeno 2354 krát. TOP

Los Angeles - Long Beach
Líbí se nám palmy na ulici, takže fotíme ...
03.10.2009Zobrazeno 2322 krát. TOP

Texty, obrázky jako i všechny náležitosti obsaženy na této stránce jsou chráněné autorským právem a jejich použití podléhá písemnému souhlasu autora.