roadTrip

Benzín ($) 43.54
Ubytování ($) 35.00

Fotogalerie Počet foto: 5
55.den

Ubytování
Camping

Saturday, 03.October 2009
Downtown Los Angeles
Ráno je ještě chladnější a představa pobytu na pláži ještě nemožnější než včera. Krátká ranní porada tedy rozhodla o naší další cestě do centra města. Tentokrát jsme zvolili downtown, kde si Pepa konečně vyfotí mrakodrapy.

Dnes jsme zvolili velmi turistické tempo, nehledáme nic konkrétního, jen se tady prostě touláme a když na něco narazíme, tak to okoukneme a vyfotíme. Narazili jsme, okoukli jsme a vyfotili jsme tedy toto:

Mrakodrapy ve financial district, několik náměstí a promenád s vodopády a kašnami, parčík Angels Flight s nejkratší lanovkou na světě, bláznivě tvarovanou kovovou stavbu Walt Disney hall, muzeum v čtrti Malé Tokio/Little Tokyo (líbila se výstava vázaných živých květin, další expozice šíleného umělce malujícího kostlivce nás vyděsila a výstava historie Japonska včetně válečných křížů nám vůbec nic neřekla), budovu nádraží Union station s velmi příjemným interiérem, farmářský tržiště s ovocem, rybami a jídlem, tržiště v mexické čtvrti atd.

Dali jsme si dobrý oběd, zkusili dobrou ledovou kávu, užili si opravdu pohodový den a večer vyrazili zpět do kempu.

Při příjezdu ke stanu jsme se trošku zděsili při obhlídce našeho okolí - všude okolo se na kempových místech pořádaly party (spousta lidí, barevné kýčovitě osvětlené stany, jídlo, pití, hluk). Pochopili jsme, že Amíci do tohoto kempu nepřišli pobývat na pláži, ale zřejmě se tu budou jen nacpávat u přeplněných stolů. Falešný zpěv našeho souseda nám ale dlouho nevadil - zmoženi dnešním dnem jsme brzy usnuli jako špalky.

27 °C

03.10.2009Zobrazeno 2325 krát. TOP

Union station/nádraží
03.10.2009Zobrazeno 2357 krát. TOP

Texty, obrázky jako i všechny náležitosti obsaženy na této stránce jsou chráněné autorským právem a jejich použití podléhá písemnému souhlasu autora.