roadTrip

Benzín ($) 47.10
Ubytování ($) 35.00

Fotogalerie Počet foto: 3
52.den

Ubytování
Camping

Wednesday, 30.September 2009
San Francisco - Monterey - Santa Barbara
Vyrážíme ze San Francisca dále na jih a vybíráme si k tomu scénickou silnici č.1, která vede po pobřeží Pacifiku.
Po krásném, skalnatém, divokém pobřeží Pacifiku.

Nejdříve zastavujeme v městečku Monterey a jdeme prozkoumat molo, o které se rozbíjí zpěněné moře.
Jana je unešena, když nás na konci mola čeká překvapení - je tu jen plot a za ním jsou kameny, na kterých se
sluní spousta lachtanů. Okukujeme je zblízka, fotíme a natáčíme - jsou na dosah, že bychom je klidně mohli drbat
pod krkem. V Monterey si ještě procházíme známou uličku Cannery Row, kde jsou obchůdky a restaurace, umístěné
v budovách bývalé továrny na sardinky, na dřevěných kůlech přímo nad rozbouřeným oceánem. Na konci městečka
si pak ještě procházíme část promenády vedoucí kolem skalnatého pobřeží a pozorujeme veliké vlny a
surfaře, kteří je nadšeně využívají.

Cesta dále na jih se nám pořádně protáhla, protože jedeme stále kolem oceánu, stoupáme a klesáme na útesy,
divíme se jak je i u břehu Kalifornie hornatá,
pod námi se rozprostírají stále nové a krásné výhledy na modrou hladinu Pacifiku a velké bílé vlny. Tomu se
zkrátka nedá odolat a my musíme stále zastavovat, abychom si té nádhery pořádně užili. Jako poslední třešínka
na dortu je velká písčitá pláž, kde se sluní velký počet lachtanů a Jana se jde zase kochat zvířátky.

Pak už odbočujeme na dálnici, za chvíli se začnou objevovat velké lány vinic a my vzpomínáme, jestli
už je u nás na Moravě vinobraní?

K večeru dojíždíme k městečku Santa Barbara, za šera stavíme stan v kempu na útesu u pláže a těšíme se na zítřek, abychom
ji mohli prozkoumat. Dnes večer je venku teplo, tak počítáme, že bychom si zítra mohli užít pohodový, teploučký den
a třeba se i trošku vyslunit a namočit v oceánu ...

27 °C

Santa Barbara
Výhled z věže soudní budovy
30.9.2009Zobrazeno 2246 krát. TOP

Santa Barbara
Tady na jihu již neuvidíme žádné jehličnaté stromy - nahradily je palmy
30.9.2009Zobrazeno 2268 krát. TOP

30.9.2009Zobrazeno 2237 krát. TOP

Texty, obrázky jako i všechny náležitosti obsaženy na této stránce jsou chráněné autorským právem a jejich použití podléhá písemnému souhlasu autora.