businessManager 3000nápověda k informačnímu systému
Hlavní stránka | Aplikační příručka | Přehled modulů. pořadačů


Dodací listy došlé

V pořadači dodací listy lze přidávat, kopírovat, opravovat, mazat a filtrovat záznamy.



Reference - jedná se o pořadové číslo dokladu,které je předvyplněno automaticky dle nastavení pořadače. Číselná řada je nastavena pomocí IOM (pořadač integritních omezení).
Stav dokladu - je nastaven systémem, stav se mění automaticky na základě procesů, které se s dokladem provedly.
Název - zde lze dle potřeby vyplnit textový popis pro pojmenování dokladu.
Organizace - lze navázat organizaci, pro kterou je dodací list určen. Při načtení dokladu objednávky došlé se organizace doplní automaticky dle vyplnění na objednávce.
Kontakt - lze navázat jméno kontaktní osoby organizace.
Datum vystavení - datum vystavení dokladu dodací list.
Datum fakturace - vyplní se automaticky, po vystavení a realizování faktury vydané. Datum se bude aktualizovat a vždy zobrazí to datum, ve kterém proběhla poslední nejaktuálnější realizace faktury vydané.
Datum objednávky - pole pro datum, kdy byla objednávka přijata. Při spuštění funkce Načtení objednávky došlé, se tohle datum doplní automaticky na základě Datumu vystavení v objednávce došlé. Lze ručně změnit.
Doklad - do tohoto atributu se dotáhne po načtení objednávky číslo Došlého dokladu. Lze ručně editovat. V případě, že se do dodacího listu načítá více objednávek, zde zůstane číslo vždy z první načtené objednávky.
Způsob dopravy - volba dopravy.
Projekt - vazba na projekty, dle kterých lze fitlrovat načtení objednávek došlých. Po vyplnění projektu a po spuštění funkce Načtení objednávky došlé se zborazí jen ty objednávky, které obsahují číslo zvoleného projektu.
Pozor! V případě, že políčko zůstane prázdné a zvolí se funkce načítání dokladů, zobrazí se jen ty doklady, které také nemají nikde vyplněný projekt. V tomto případě se při zobrazení přehledu načítaných dokladu musí kliknout na obnovení záznamu a již se zobrazí na výběr veškeré doklady!

Vystavil - zde se automaticky doplní zaměstnanec, který je příhlášen do programu businessManager, dle nastavení v systému.
Schválil - zde se vybere jméno zaměstnance, který dodací list schválil.

Po vyplnění hlavičky následuje zadání - v položkách:
Reference - vyplní se automaticky při načtení objednávky došlé. Lze vyplnit i ručně.
Název - vyplní se automaticky při načtení objednávky došlé. Lze vyplnit i ručně.
Množství (sk) - Množství, které bude dodáno, dle načtené objednávky, lze upravit ručně.
Mj (sk) - měrná jednotka, ve které je zásoba dodána dle načtené objednávky, lze upravit ručně.
Fakturováno - systém automaticky doplní množství, které bylo fakturováno na základě načtení dodacího listu do FAV a následné realizaci. Systém si zároveň hlídá počet množství, tedy na kolik množství byl dodací list vystaven a kolik bylo již fakturováno. Při částečném vykrývání, systém při opětovném načtení stejného dodacího listu již do faktury nabídne jen to množství, které zbývá k fakturaci.
Projekt - vazba na projekty. Zde se dotáhne číslo projektu buď z hlavičky objednávky nebo z položek, při načtení objednávky došlé.
Doklad - zde se po uložení formuláře dodacího listu doplní číslo načtených objednávek k jednotlivým položkám (kmenovým kartám). V případě, že se načítá více objednávek, ke každé položce systém automaticky přiřadí správné číslo objednávky - tedy číslo Doklad došlý.

,

Konfigurace:
Náhled před tiskem - ano/ne,
Alternativní výstup - tiskárna, obrazovka, export txt, export xml, export html, export xls, export pdf, odeslat e-mailem jako txt, odeslat e-mailem jako xml, odeslat e-mailem jako html, odeslat e-mailem jako xls, odeslat e-mailem jako pdf,
Funkce:
STANDARDNÍ FUNKCE - formulář
Načtení objednávky vydané , Realizace dokladu dodacího listu došlého ,
Schválení dokladu dodací list , Oprava dokladu dodacího listu došlého ,
Storno dokladu dodacího listu došlého
Sestavy:
STANDARDNÍ SESTAVY
Dodací list , Prohlášení o shodě (P)
Atributy:
Stav dokladu dodací listy



powerDat software s.r.o.poslat komentář o odkazu