![]() | nápověda k informačnímu systému |
Hlavní stránka | Aplikační příručka | Přehled modulů. pořadačů |
Dodací listy vydané |
V pořadači dodací listy lze přidávat, kopírovat, opravovat, mazat a filtrovat záznamy. ![]() Reference - jedná se o pořadové číslo dokladu,které je předvyplněno automaticky dle nastavení pořadače. Číselná řada je nastavena pomocí IOM (pořadač integritních omezení). Stav dokladu - je nastaven systémem, stav se mění automaticky na základě procesů, které se s dokladem provedly. Název - zde lze dle potřeby vyplnit textový popis pro pojmenování dokladu. Organizace - lze navázat organizaci, pro kterou je dodací list určen. Při načtení dokladu objednávky došlé se organizace doplní automaticky dle vyplnění na objednávce. Kontakt - lze navázat jméno kontaktní osoby organizace. Datum vystavení - datum vystavení dokladu dodací list. Datum fakturace - vyplní se automaticky, po vystavení a realizování faktury vydané. Datum se bude aktualizovat a vždy zobrazí to datum, ve kterém proběhla poslední nejaktuálnější realizace faktury vydané. Datum objednávky - pole pro datum, kdy byla objednávka přijata. Při spuštění funkce Načtení objednávky došlé, se tohle datum doplní automaticky na základě Datumu vystavení v objednávce došlé. Lze ručně změnit. Doklad - do tohoto atributu se dotáhne po načtení objednávky číslo Došlého dokladu. Lze ručně editovat. V případě, že se do dodacího listu načítá více objednávek, zde zůstane číslo vždy z první načtené objednávky. Způsob dopravy - volba dopravy. Projekt - vazba na projekty, dle kterých lze fitlrovat načtení objednávek došlých. Po vyplnění projektu a po spuštění funkce Načtení objednávky došlé se zborazí jen ty objednávky, které obsahují číslo zvoleného projektu. ![]() Vyřizuje - zde se automaticky doplní zaměstnanec, který je příhlášen do programu businessManager, dle nastavení v systému. Jméno lze však ručně změnit. Vystavil - zde se automaticky doplní zaměstnanec, který je příhlášen do programu businessManager, dle nastavení v systému. Tento zaměstnanec se také bude tisknout do sestavy. Schválil - jméno se vyplní po spuštění funkce na formuláři "Schválení dokladu dodacího listu. Jméno se vyplní dle přihlášeného uživatele. Text před cenami - v tiskové sestavě je umístěn nad položkami pod záhlavím. Text za cenami - v tiskové sestavě je umístěn pod položkami. Výrobní projekt - zde se doplní vazba na projekt a doklad se k němu přiřadí, popř. dle doplněného projektu bude vyfitlrovávat načítané objednávky došlé. Po vyplnění hlavičky následuje zadání - v položkách: Reference - vyplní se automaticky při načtení objednávky došlé. Lze vyplnit i ručně. Název - vyplní se automaticky při načtení objednávky došlé. Lze vyplnit i ručně. Množství (sk) - Množství, které bude dodáno, dle načtené objednávky, lze upravit ručně. Mj (sk) - měrná jednotka, ve které je zásoba dodána dle načtené objednávky, lze upravit ručně. Fakturováno - systém automaticky doplní množství, které bylo fakturováno na základě načtení dodacího listu do FAV a následné realizaci. Systém si zároveň hlídá počet množství, tedy na kolik množství byl dodací list vystaven a kolik bylo již fakturováno. Při částečném vykrývání, systém při opětovném načtení stejného dodacího listu již do faktury nabídne jen to množství, které zbývá k fakturaci. Projekt - vazba na projekty. Zde se dotáhne číslo projektu buď z hlavičky objednávky nebo z položek, při načtení objednávky došlé. Poznámka položky dokladu - ke každé položce lze přidat zvlášť poznámku. Tato poznámka se však netiskne do standardní sestavy dodacího listu. Doklad - zde se po uložení formuláře dodacího listu doplní číslo načtených objednávek k jednotlivým položkám (kmenovým kartám). V případě, že se načítá více objednávek, ke každé položce systém automaticky přiřadí správné číslo objednávky - tedy číslo Doklad došlý. Na pravé straně formuláře v oddílu Info, je u faktury zobrazeno následující: Oddíl Organizace/záložka Adresa - zde jsou zobrazeny údaje o odběrateli jako adresa, město, IČ, DIČ atd. pokud tyto údaje budou vyplněny v organizaci cizí. Oddíl Organizace/záložka Korespondence - zde jsou zobrazeny údaje korespondenční adresy. Tato korespondenční adresa se vyplňuje v organizaci cizi v oddílu Korespondenční adresa viz. CRM/organizace cizí. Pokud se u firmy tato adresa nevyplí, ve formulářích se bude zobrazovat stejná adresa jako fakturační. Oddíl Organizace/záložka Dodavatel - zde je přehled o částkách na vyřízených a nevyřízených poptávkách, nabídkách, objednávkách a fakturach k dané organizaci ve vztahu dodavatel. Tzn. Pokud bude vytvořen nějaký doklad na konkrétní organizaci, čáskta se následně přiřadí do tohoto oddílu dle dokladu. Oddíl Organizace/záložka Odběratel - zde je přehled o částkách na vyřízených a nevyřízených poptávkách, nabídkách, objednávkách a fakturach k dané organizaci ve vztahu odběratel. Tzn. Pokud bude vytvořen nějaký doklad na konkrétní organizaci, čáskta se následně přiřadí do tohoto oddílu dle dokladu. Oddíl Dynamické vztahy/Dodací listy - byla-li faktura vystavena s pomocí funkce Načtení dodacího listu, pak je zde navázána tato podkladový dodací list. |
Konfigurace: Náhled před tiskem - ano/ne, Alternativní výstup - tiskárna, obrazovka, export txt, export xml, export html, export xls, export pdf, odeslat e-mailem jako txt, odeslat e-mailem jako xml, odeslat e-mailem jako html, odeslat e-mailem jako xls, odeslat e-mailem jako pdf, |
Funkce: STANDARDNÍ FUNKCE - formulář Načtení objednávky došlé , Načtení výrobní kalkulace , Načtení výrobní zakázky Realizace dokladu dodací listy , Schválení dokladu dodací list , Oprava dokladu dodací listy , Storno dokladu dodací listy ZAKÁZKOVÉ FUNKCE - formulář Vytvoření měrných protokolů (F) |
Sestavy: STANDARDNÍ SESTAVY Dodací list ZAKÁZKOVÉ SESTAVY Prohlášení o shodě (P) |
Atributy: Stav dokladu dodací listy |
![]() | poslat komentář o odkazu |