roadTrip

Benzín ($) 32.40
Ubytování ($) 26.00

Fotogalerie Počet foto: 3
28.den

Ubytování
Camping

Sunday, 06.September 2009
Denver - Hermit Park
Ráno jsme trošku nevyspaní a trošku prokřehlí, takže nás vyhrábávání ze spacáku stálo více času než obvykle.

Balíme, vyjíždíme směrem do Denveru a po cestě navštívíme ještě několik obchodů, kde opět vyměníme stan (Pepa nadával i ráno při balení, takže nezbylo než tu stodolu vyměnit za malinký staník, ze kterého nám sice skoro čouhají nohy, ale je stabilní a jednoduše konstruovaný).

Pak už parkujeme v centru města, kde si obyvatelé právě užívají příjemné nedělní odpoledne. Jako první míjíme baseballovou halu, kde se právě schází davy lidí na připravovaný zápas. Za chvíli docházíme k soutoku potoků, kde je rekreační zóna a čvachtají se tam malí i velcí nadšenci. Pak přicházíme do centra a vidíme skutečně velký dav lidí, který si užívá atrakcí spojených s právě probíhajícím festivalem - před vstupem na území festivalu nám ochranka zkontroluje batohy, i když jako teroristi příliš nevypadáme (jsme umytí, učesaní, snad jen trochu více opálení). Dál projdeme hlavní ulici, kde jsou obchůdky se suvenýry a restauracemi.

Přesto, že spadlo i pár kapek, jsme si užili báječné pohodové odpoledne, nasekali pár foteček (Pepa trošku otráven, že mu do ulic kde mohly být pěkné pohledy nasekali kvůli festivalu kolotoče a stánky s jídlem) a vyrazili dále.

K večeru dojíždíme do městečka Estates Park nedaleko N.P. Rocky Mountain. Obloha má ocelovou barvu, na obzoru nevidíme nic než silný déšť a trochu začíná poprchávat. Zalézáme do naší oblíbené SUBWAYE a doplňujeme energii. Spřádáme plány - zda má vůbec smysl v takovém počasí zůstávat, když ani předpovědi počasí nejsou nijak růžové. Vycházíme ze SUBWAYE a málem nám opět spadla čelist - po dešti ani památky, obzor se vyčistil a my vidíme tu nádheru, co nám předtím déšť zakrýval. Skalnaté vrcholky Rocky Mountain jsou nádherné, po dešti je na ně snad ještě lepší pohled než obvykle. Okamžitě je rozhodnuto - zůstáváme a zítra dáme tůru, i kdyby se počasí mělo zbláznit.

Jsme překvapeni, kolik je v ulicích lidí a aut. Je přece neděle a amíci už by měli být doma a připravovat se na těžký pracovní víkend! Omyl!!! Že je zítra Labour day a tedy státní svátek jsme nevěděli a tak se až teď vysvětluje, proč jsme už v pátek nemohli sehnat v horách žádný kemp - lidi stejně jako u nás využili prodloužený víkend a vyrazili z města do hor. Bohužel nám to ale zkomplikovalo plány, protože všechny kempy uvnitř parku byly stále obsazeny. Na visitor cestu nám ale naštěstí mladá příjemná rangerka poradila, kde se v okolí nachází kemp, kde ještě mají poslední volná místa a hlavně také, jak k němu co nejrychleji dojet (v městě se totiž právě v tom směru tvořily dopravní zácpy).

Podle rady tedy dojíždíme do kempu Hermit Park, platíme podle nás nepřiměřený obnos (26USD za divoký kemp, bez elektřiny, vody, umyvatel a splachovacích toalet) a rozbalujeme náš nový stan. Stavba nebyla složitá, takže zbývá spousta času na průzkum okolního lesa, kde sbíráme hromady starého dřeva na oheň. Dnes bude oheň potřeba - je po silném dešti, je vlhko a syrovo, padá rosa a my se choulíme u ohně až do pozdního večera (nakonec jsme u něj museli čekat docela dlouho až dohoří - zásoby dřeva, které jsme na něj naskládali měly dobrou výhřevnost i výdrž).

24 °C

Denver

6.9.2009Zobrazeno 2425 krát. TOP

Capitol building of Colorado
6.9.2009Zobrazeno 2437 krát. TOP

Denver
Coors Field
6.9.2009Zobrazeno 2423 krát. TOP

Texty, obrázky jako i všechny náležitosti obsaženy na této stránce jsou chráněné autorským právem a jejich použití podléhá písemnému souhlasu autora.