roadTrip

Benzín ($) 0.00
Ubytování ($) 12.00

Fotogalerie Počet foto: 3
13.den

Ubytování
Camping

Saturday, 22.August 2009
Huricane Hill - Marymere Falls
Dnes jsme poprvé byli u Pacifiku. Ještě jsme v něm sice nesmočili nožky, neboť už od pohledu byla voda velmi studená, ale viděli jsme ho!

Ráno jsme vyrazili z kempu (kromě ceny jsme byli zklamání i z toho, že zde dobře nefungovalo WIFI připojení k Netu a my jsme nemohli aktualizovat naše stránky) k národnímu parku Olympic. Do Seattle se ještě vrátíme, ale teď jedeme zase ještě kousek na západ.

Vjezd do N.P.Olympic (vstup 15USD za auto) nás opět nic nestál, protože zafungoval náš zázračný Annual Pass. Poučeni z včerejška jsme nejdříve zajistili ubytování a teprve potom vyrazili za krásami přírody. Stan jsme postavili na skvělém místě mezi stromy v divokém kempu Heart of the Hills (12USD za kempsite).

Autem jsme se vyvezli na vyhlídku Huricane Ridge a odtamtud jsme vyrazili pěsky na asi 2,5 hodinovou tůru k vrcholku Hurricane Hill, který leží ve výšce 1755m. Cestou se nabízely výhledy na zasněžené vrcholky, nahoře jsme pozorovali sviště, vysokou zvěř a vlezlé veverky. Povrchová úprava chodníku byla pro naše trekové vytrénované nožky potupná - skoro až pod vrchol vedla vyasfaltovaná runaway (úprava pro vozíčkáře).

Jako druhou procházku jsme zvolili cestu k Marymere Falls od jezera Crescent (tato cesta není placená jako součást N.P). Odsud vede stezka typickým deštným pralesem, což byl pravý důvod naší návštěvy v tomto parku. Cesta lesem s vysokými mohutnými stromy porostenými mechem byla úchvatná. Večer nás určitě bude bolet za krkem, protože jsme neustále civěli nahoru na mechem obalené větve.

Cestou zpět jsme se ještě stavili v Port Angeles, okoukli Pacifik a nakoupili nezbytné ingredience na večerní grilování/barbecue. Standardem v každém, byť i divokém americkém kempu je ohniště s mříží pro grilování a pikniková lavice se stolem. Dříví jsme tentokrát nasbírali, bylo ho v okolí plno a celým kempem se večer rozléhalo sekání sekyrek našich aktivních sousedů (každou chvíli jsme očekávali, že uslyšíme vrzání pozaženého stromu - jejich aktivita tomu totiž odpovídala). Pepča vyrobil báječné grilované párky - doplnili jsme je pivkem a udělali si pohodový večer. Vůně párku a omaštěný stůl by mohl v noci přilákat černého medvěda - snad nám v noci nebude tančit před stanem ....

33 °C

Stoupání k Huricane Hill
22.8.2009Zobrazeno 2409 krát. TOP

Rain Forest - vegetací přecpaný les
22.8.2009Zobrazeno 2405 krát. TOP

Cestička k Marymere Falls
22.8.2009Zobrazeno 2387 krát. TOP

Texty, obrázky jako i všechny náležitosti obsaženy na této stránce jsou chráněné autorským právem a jejich použití podléhá písemnému souhlasu autora.